środa, 13 kwietnia 2016

To był ślub!

I choć ja osobiście jestem tradycjonalistką,
to co powiecie, jakby tak raz inaczej...

w zupełnie innym stylu!


W sklepie Fifi Rifi od pewnego czasu można nabyć złote i srebrne metaliczne naklejki na przeróżne okazje - święta, chrzest, ślub, komunia. Są okolicznościowe napisy, ale także ornamenty i wzory graficzne.

Wystarczy naprawdę niewiele, aby w prosty sposób
 zrobić eleganckie zaproszenia, winietki czy bileciki.
Zobaczcie - oto arkusz ze złotymi ornamentami. Wykorzystałam go do wykonania oprawy ślubnej

Przygotowałam eleganckie zaproszenie, winietki i podziękowania. Oprócz naklejek wykorzystałam jedynie biały i złoty papier wizytówkowy i tasiemkę w kolorze złotym!








 A dla odważnych dodajemy tort weselny w trzech kolorach -
bieli, złota i czerni.
Co Wy na to? Prawda, że w zupełnie innym stylu?



Wykorzystane materiały:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz