poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Mak kalifornijski w wersji Dylusions

Farbki Dylusions Paint nadają się do wielu zadań,
ale nie przypuszczałam, że dzięki nim będę mogła tworzyć kwiaty.
 

Okazało się, że świetnie się nadają do kolorowania ręcznie robionych kwiatów.
 Z kolorowego kartonu - żółtego i pomarańczowego wycięłam dziurkaczem płatki kwiatów.
Środki kwiatów pomalowałam farbkami Dylusions Paint - płatki pomarańczowe żółtą, a żółte pomarańczową farbą. 

 Pomalowane płatki spryskałam wodą. Dzięki temu płatki zrobiły się miękkie i podatne na zginanie, a farbka delikatnie rozmyła się na papierze.

 Płatki zgniotłam i pozostawiłam do wyschnięcia, następnie uformowałam potrzebne mi kształty, dodałam pręciki i...
maczek kalifornijski gotowy!


2 komentarze:

  1. jakie piekne:), a co to za dziurkacz:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziurkacz kupiłam bardzo dawno temu, więc nie wiem jak obecnie jest z jego dostępnością. Producentem jest DP Craft a nazwa dziurkacza to Kwiat Jubilee - np. tutaj: http://sklep-ewa.pl/environment/cache/images/300_300_productGfx_31547c6cdcab2e08fa6254fa383fb78f.jpg . Z pewnością można próbować z jakimiś innymi, podobnymi kształtami. Pozdrawiam:)

      Usuń